Ob ustanavljanju lastnega podjetja si boste na svoje rame naložili ogromno breme, saj gre pri mladem podjetju lahko marsikaj narobe. Toda tveganje za neuspeh lahko tudi zmanjšate, če ugotovite, kaj je tisto, na kar morate še posebej paziti.
Iskanje novih sodelavcev, priprava tržne strategije, pridobivanje prvih strank in skrb za finance so le nekatera izmed pomembnih področij, s katerimi se boste soočali ob ustanovitvi lastnega podjetja. S časom boste na tesnem, kar pomeni, da se bo povečala verjetnost, da napravite tudi kakšno napako in spregledate nekatera druga, prav tako pomembna področja.
Da se to ne bi zgodilo, si lahko pomagate s spodnjim seznamom treh pomembnih poslovnih področij, ki jih podjetniki ne smete zanemariti.
1. Prevare
Tudi v Sloveniji smo priča številnim prevarantom, ki za večje ali manjše zneske ogoljufajo nepazljive in preveč zaupljive podjetnike. Predvsem gre za spletne prevare, ki vključujejo različne poslovne priložnosti, ugodne kredite ali ugodne nakupe.
Kot novopečeni podjetnik s področjem prevar najverjetneje še nimate večjih izkušenj, zato morate biti še posebej previdni in dobro preveriti legitimnost ponudbe, ne glede na pomanjkanje časa, s katerim se soočate. Finančne posledice, ki jih lahko tako utrpite, so namreč lahko zelo hude.
2. Zaščita intelektualne lastnine
Zelo malo podjetij se zaveda pomembnosti zaščite intelektualne lastnine in zato zanjo ne poskrbijo. Posledično ob morebitnih kršitvah s strani konkurentov svojih pravic ne morejo uveljavljati in utrpijo poslovno škodo.
V kolikor nameravate voditi resen posel, je zato zaščita intelektualne lastnine še kako priporočen korak, ki vam omogoča ohranitev ekskluzivne pravice do izkoriščanja predmeta pravice v komercialne namene.
3. Družabna omrežja
Kot da vse našteto še ne bi bilo dovolj, so tu še družabna omrežja, ki lahko predstavljajo pravi pravcati digitalni podpis identitete vašega podjetja. Facebook, Twitter, LinkedIn in podobna družbena omrežja dandanes predstavljajo odlično orodje za spletno predstavitev podjetij in zato nanje nikakor ne smete pozabiti.
Redno skrbite za svoj ugled na družabnih omrežjih, objavljajte sveže in ažurne informacije ter vzpostavite komunikacijo s potencialnimi strankami. Sčasoma boste ugotovili, da se je vaš trud obrestoval.