Družabna omrežja imajo marketing potencial. Ob premišljeno pripravljeni strategiji so družabna omrežja lahko pravo marketing “orožje”. Strategija nastopa na družabnih omrežjih je del vsebinske strategije, ki v veliki meri vpliva na off-site spletno optimizacijo. Segment družabnih omrežji je v nekaj letih zrasel v enega od pomembnih dejavnikov, ki vplivajo na umestitve spletnih strani v iskalnih rezultatih. Oglaševanje na družabnih omrežjih vključuje deljenje vsebin na le teh. Družabna omrežja predstavljajo učinkovit in stroškovno znosen kanal za promocijo manjših podjetji.

Družabna omrežja pomagajo manjšim podjetjem:

Vplivati na ugled

Ugled je pomemben. Tudi na spletu. Še posebej ko pomislimo, da naš posel prav na spletu veliko ljudi spozna prvič. Je približno tako, kot bi nekoga spoznali prvič. Zelo hitro se odločimo ali nam je všeč ali nam ni.  Že z malenkostmi lahko naredite dober vtis. Poskrbite, da so podatki na omrežju ažurni, da se predstavljate s primernimi slikami (ja, tudi logotip ima svoje mesto na omrežjih). Prav tako poskrbite, da ste na omrežjih aktivni.

Izboljšati odnose s potencialnimi in obstoječimi kupci

Dodatna prednost trženja na družabnih omrežjih je ta, da je podjetje tudi tam v stiku z ljudmi. S pomočjo družabnih omrežjih vašemu poslu dodelite človeškost, mu dodelite glas. Uporabniki družabnih omrežjih se na njih ne zadržujemo zaradi tega, ker iščemo ponudbe. Ne. V ta namen uporabljamo Google (na spletu). Družabna omrežja imajo nekoliko bolj družabno komponento ali noto. Tam se zabavamo, povežemo z ljudmi in poiščemo kakšne informacije. Delimo vsebino in razkrivamo interese. Kaj lahko naredi podjetje? Podjetje mora poslušati svoj krog sledilcev in mu ponujati vsebino, ki bo manj prodajno naravnana in bolj zanimiva in deljiva. Podjetje je tisto, ki svoje kupce kar najbolje pozna in tudi ve, kaj kupce najbolj muči. Ponudite rešitve!

Ker so stroškovno učinkovita

So stroškovno učinkovita, niso pa brezplačna. Tudi če na njih ne oglašujete, vam ukvarjanje z družabnimi omrežji vzame veliko časa. Čas pa je…Sami zaključite misel. Vse je odvisno od vaše organiziranosti in konsistentnosti. Te lastnosti pa vaša strategija na družabnih omrežjih mora vsebovati, da bo razmerje med učinkom in ceno največje. Razmislite o tem, katera družabna omrežja so za vaš posel najprimernejša. Na katerih kanalih se nahajajo vaši kupci.

Dokazati strokovnost

Skozi družabna omrežja se lahko prikažete kot pravi snovalec mnenj ali strokovnjak na vašem področju. Samo sledilce morate prepričati. Redno izpostavljajte tiste segmente vašega posla, ki so najbolj izpostavljena ali najbolj kontroverzna. Nanj ponudite tudi odgovore. Postanite avtoriteta. Ko boste enkrat dosegli tak nivo, boste brez večjih naporov pridobivali nove sledilce. Časi borbe za vsakega sledilca bodo pozabljeni.

Umestiti se v iskalniške rezultate

Želja Google-a je, da iskalcem ponudi najbolj primerne rezultate v iskalniku. Signali družabnih omrežji so postali eden od pomembnih dejavnikov, ki vplivajo na rangiranje spletne strani v iskalnih rezultatih. Vsebina, ki bo pritegnila veliko zanimanja (v smislu komentarjev, všečkov in ostalih mikro konverzij) bo Google-u sporočila, da so uporabniki z vsebino zadovoljni. Avtoriteta domene se bo izboljšala.

Družabna omrežja morajo biti del vaše web marketing strategije.