Dober računovodski servis je za podjetnika, še posebej, če je ta na začetku svoje poslovne poti, lahko prava zakladnica dodatnih prihrankov, pa četudi je na prvi pogled dražji od konkurenčnih servisov. Pogosto podjetniki hitro ugotovijo, da je vodenje računovodstva veliko bolj kompleksno in vam lahko vzame veliko dragocenega časa, ki bi ga sicer lahko porabili za razvoj posla in podjetja samega.
Prav tako, če z izbiro vašega dosedanjega računovodskega servisa niste zadovoljni, je vredno razmisliti o menjavi računovodstva. Pa vendar se najprej pojavi vprašanje, kako poteka menjava računovodstva, kakšni so postopki in koliko stanejo?
Komu zaupati vodenje računovodstva?
Zato je pomembno, da prepoznate prednosti in pomembnost sodelovanja z računovodskim servisom, saj vam prav poznavanje možnosti v okviru zakonodaje lahko naložbo v servis večkrat povrne. Obratno vas lahko “poceni” servis zaradi nepotrebnih kazni in ne izkoriščanja možnih prihrankov še kako veliko stane.
V prvi vrsti se svetuje, da že v začetku vodenja svojega podjetja izberete profesionalnega računovodjo in preverjen računovodski servis.
Menjava računovodstva: kako to gre?
Svoj računovodski servis lahko zamenjate kadarkoli želite, kljub temu je menjava računovodstva najbolj priporočljiva ob prehodu na novo poslovno leto. Preden se lotite kakršne koli menjave, pa skrbno preberite pogodbo, ki ste jo podpisali s trenutnim računovodjem, preverite pa tudi opcije odpovednega roka. Odpovedni roki naj bi sicer v povprečju trajali tri mesece.
Odločitvi za novi računovodski servis sledi primopredaja dokumentov. Dokumenti, ki se nahajajo v servisu, vaša last oziroma last vašega podjetja, zato morate od starega računovodskega servisa prejeti celotno dokumentacijo. Primopredaja mora vključevati tudi zapisnik, v katerem opišete terminski načrt, kontrolnik in dogovor o arhiviranju dokumentacije.
Na kaj je treba biti pozoren pri izbiri računovodskega servisa?
Veliko malih podjetnikov je mnenja, da ne potrebuje pomoči pri vodenju računovodstva. Vendar, če vaše osebno računovodstvo temelji na preprostem hranjenju računov v škatli za čevlje, je morda le čas, da razmislite o sodelovanju s strokovno usposobljenim kadrom. Izbira le tega je izrednega pomena, saj lahko poskrbi, da bo vaše podjetje uspešno izkoristilo ves potencial in iz vaših ramen dvigne nepotrebno breme.
- Katere storitve potrebujete?Priprava finančnih poročil, stanja bilance, fakturiranje, plačilne storitve, splošno knjigovodstvo, svetovanje glede prihrankov, itd. Lažje bo, če izberete servis, ki zajema vse, kar potrebujete.
- Kolikšni so stroški računovodstva? Nekateri servisi vam lahko zaračunajo svoje storitve glede na čas ( plačilo na uro), ki ga porabijo za vodenje vaših financ, večina servisov pa nudi tudi mesečno vodenje vaših financ.
- S kom boste sodelovali? Pri izbiri za računovodski servis vam bodo zagotovo pomagale informacije o referencah računovodje, o članstvu v strokovnih združenjih, o zavarovanju poklicne odgovornosti, koliko časa je že v poslu ter kakšen je profil njegovih strank.
Torej, si še vedno želite svoje računovodstvo voditi sami, ali bi raje ta čas izkoristili za razvoj podjetja, vodenje računov pa prepustili strokovnjakom? Za računovodske storitve smo vam na voljo na 040 974 403 ali po elektronski pošti na info@vizaris.si