Odločitev kje, kdaj, zakaj in kaj oglaševati, zna biti kar obširna naloga za podjetje. Z Google oglaševanjem dosežete učinkovito kampanjo, ampak veliko podjetij zanemarja vrednost drugih “online” kanalov, kot je npr. Facebook.

1. Le 1 € na dan in še vedno so rezultati

Minimalni dnevni znesek za oglaševanje je 1€ na dan. Kljub temu, da je to zelo majhen znesek, lahko z eno oglasno skupino dosežete na tisoče ljudi, ki ustrezajo specifičnim kriterijem. Z različnimi tipi avkcije določite vam najbolj primerno strukturo in potek kampanje.

Na voljo je več vrst avkcij, vendar so najbolj popularne štiri vrste avkcije:

  • Cena na tisoč prikazov (CPM): povečanje izpostavljenosti in zavedanje blagovne znamke.
  • Cena na klik (CPC): pridobivanje obiskovalcev, ki kliknejo na vaš oglas in pridejo na vaše spletno mesto.
  • Optimizirana cena na tisoč prikazov (oCPM): Facebook pokaže vaš oglas ljudem, za katere vrjamejo, da je največ možnosti, da bodo aktivno sodelovali.
  • Cena na akcijo (CPA): primerno, če iščete uporabnike, ki naj naredijo specifično akcijo, ko vidijo vaš oglas. Kot npr.: všečkajo vašo Facebook stran.

2.  Opcije za targetiranje potencialnih kupcev z oglasi so odlične

Oglase targetiramo geografsko, demografsko in interesno in ne po tem kaj iščejo. Med samo postavitvijo kampanje lahko bolj specifično določite komu se bodo prikazovali oglasi.

Primer: Prodajate oblačila in čevlje preko spleta? Targetirajte ženske izbrane starosti z naslednjimi interesi: kupovanje, moda, spletno nakupovanje, modne blagovne znamke, ipd. S toliko možnostmi za targetiranje si lahko zagotovite, da bo vaš proračun investiran v relevantno publiko.

3.  Facebook ima številne uporabnike, v kateri so tudi vaše stranke

Pri Facebooku trdijo da imajo 1,28 bilijonov aktivnih uporabnikov in s kar 800 miljoni dnevno aktivnih uporabnikov. Tako, da ne glede na dejavnost vašega podjetja, so med temi uporabniki tudi vaše potencialne stranke. Ko v sklopu vzpostavitve kampanje določite vašo ciljno skupino, vam bo Facebook prikazal koliko Facebook uporabnikov boste lahko dosegli.

4.  Enostaven nadzor nad porabljenim proračunom, izvedbo in ROI

Ne glede na to koliko investirate v oglaševanje na Facebook-u je najbolj pomembno, da veste točno kaj se bo iz tega razvilo. V Adverts Manager vidite koliko ste porabili in kakšni so bili rezultati in to zelo specifično, kot npr.: povrnitev investicije, kolikokrat se je pokazal vaš oglas, število klikov, cena na klik, cena na konverzijo…

Namenite nekaj svojega časa analizi oglaševanja in testirajte različne oglase, da vidite kaj deluje bolj in kje dobite največ za vaš vložek.

5.  Bodite korak pred konkurenco

Glede na to kakšno moč ima oglaševanje na Facebook-u je zelo zanimivo koliko podjetij tega ne izkorišča oz. če že, v večini ne najbolje. V primeru, da se vaša konkurenca ne poslužuje oglaševanja na Facebook-u oz. so v tem slabi, imate odlično priložnost, da ste en korak pred njimi.