Čeprav obstajajo številni dejavniki, ki sodelujejo pri gradnji močne, uspešne spletne prisotnosti za vaše podjetje, nekateri trdijo, da je ena izmed najbolj pomembnih kosov sestavljanke trden in bogat paket podatkov iz analitike, ki vam omogoča, da zberete dragocene informacije od vaših obiskovalcev. Brez teh podatkov bi leteli slepo in samo ugibali katere so prednosti in slabosti vaše spletne strani.

Ne glede na dejstvo, da je storitev brezplačna, Google ponuja nekaj najbolj inovativnih in uporabnih funkcij katerega koli analitičnega programa, kar vam omogoča boljši vpogled kot kdaj koli prej, v to, kako vaša spletna stran deluje (ali pa tudi ne).

Razlogi, zakaj bi morali vključiti Google Analytics v vašo spletno stran:

  • Pomaga vam pri prepoznavanju šibkih točk vaše spletne strani
  • Omogoča, da spoznate vaše stranke
  • Pomaga vam, da ocenite vašo online in offline marketinško strategijo
  • Je pomemben dejavnik pri ustanavljanju novih podjetij

Če poslujete na spletu in imate na vaši spletni strani vključen Google Analytics, je zelo pomemben podatek, da veste kakšen je bounce rate – stopnja odboja (ali točneje stopnja obiskanosti ene strani) iz vaše spletne strani. Stopnja odboja je odstotek ene strani po sejah (t.j. sej, v katerih je oseba zapustila vašo stran že na vstopni strani brez interakcije s stranjo. Ni šla nikamor naprej.)

Obstaja veliko dejavnikov, ki prispevajo k visoki stopnji odboja. Ena možnost je, da uporabniki  zapustijo vašo spletno stran na vstopni strani, če obstajajo težave pri samem oblikovanju spletne strani ali splošni uporabnosti. Druga možnost je, da so uporabniki tudi zapustili mesto po ogledu ene strani, če so našli informacije, ki jih potrebujejo na tej eni strani, in niso imeli potrebe ali interesa do drugih strani.

Visoka stopnja odboja je lahko posledica enega ali več različnih dejavnikov, vključno z:

  • če je vstopna stran – spletna stran z samo eno stranjo;
  • nepravilna izvedba;
  • zastarela spletna stran – slaba grafična izvedba;
  • vedenje uporabnikov

Izboljšajte stopnjo odboja (Bounce rate)

Ker lahko dizajn vaše spletne strani in vključitev Google Analyticsa vpliva na vašo stopnjo odboja, izboljšanje vaše stopnje odboja zahteva posebne, prilagojene spremembe na vaši spletni strani in v nastavitvah. Analizirajte specifične podatke in ocenite ter prilagodite dejavnike, ki prispevajo k vaši stopnji odboja, kot na primer sama postavitev spletne strani in navigacija.